Helgen blev som jag hade tänkt mig. I Fredags blev jag kvar till flygplatsen till halv 12 eftersom det va sena flyg. Lördags var det helt underbart väder så jag gick upp och simmade en timme och sen bara tog det lungt med en runda på stan. På kvällen blev det bio med hela apan pluss några utifrån och det blev The rite.
Igår blev det absolut ingenting förutom en prommis på två timmar.

Nu ska jag snart till jobbet och det ger mig ångest. Men jag såg nyss att det är mindre än två veckor på det där stället! å vad det ska bli skööööööönt. Jag HATAR det.

Nu ska ja på promenad solen skiner, Bye bye





Uff va ja saknar min shivi
<3
2011-03-14 @ 10:35:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0