Jag fick jobbet som jag pratade om. börjar kanske redan nästa vecka med alla dessa kurser måste bara se så det passar med mitt nuvarande jobb. Annars blir det inte fören april. Skulle vara könt att komma igång så for som möjligt.

Men annars så, börjar inte jobba fören 13:30 idag så jag jobbar stängning som vanligt. Men är ialla fall inte ensam idag så det ska nog gå bra och ja ska nog komma hem i rätt hyfsad tid, HOPPAS jag. Man vet aldrig vad som kan hända med flygen där borta. Jag är så trött på det där stället folk beter sig som dom vore 14. Men det är bara bita ihopp jag har ju endå bara drygt 2 veckor kvar!!

Men denna fredag har jag också helg jag är ledig i helgen! Och eftersom hela apan nästan kommer vara tom för att det är allas åka hem helg. Så jag tänkte bara ta hand om mig själv, åka och simma,träna, kanske gå och se änglagår 3 som har premiär hos oss idag, och bara mysa :D

Nä om man skulle ta och städa eller gå en promenad kanske?

2011-03-11 @ 10:29:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0