Idag gick jag upp tidigt fasten jag har min fri dag. Va ju som sagt på intervju för ett annat jobb på gardemoen. Det gick supert. Jobbet är sjekk in och avang.
Han tyckte det va jätte bra att jag redan jobbade där och är van vid stressen gått många kurser osv. Han hade tydligen vart och köpt kaffe hos mig ett par gånger. Det förklarar varför jag kände igen honom så mycket.
Men men det värkar jätte bra skulle i sånna fall få gå vissa utbildningar som är bra att ha i framtiden och jag får även en 2 veckors kurs i London.
utbildningen är dock ganska lång och kommer ta ett tag innan jag kommer in i det och jag hade ju tänkt att åka hem till sverige snart..
Aja jag har inte fått det än så ska inte grubbla över de än.


Va klar på gardemoen vid tio men var inte hemma fören kl 1. Vi har nämligen haft snö kaos idag. Men efter tre timmar på ett stilla tåg kom ja i alla fall hem till oslo där det regnade.
När ja kom hem gick ja på stan med Danne och Dogge och hittade både de ena och de andra. Nu ska ja försöka få med Danne till gymet för nu kom solen. Hej svej


2011-03-09 @ 16:45:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0