Tänte att jag skulle börja blogga igen. Sen jag flyttade till norge har det inte blivit så mycket bloggande eftersom jag har haft en massa annat att tänkte på men jag tänkte göra ett nytt försök.

Just nu sitter jag och kollar på sex and the city som vanligt och kollar upp lite jobb på arlanda.
Mitt nuvarande jobb på gardemoen börjar gå bra och det är så jävla kul så jag vill verkligen fortsätta med det. Får träffa en massa olika människor. Har haft en del kändisar hos mig och som de flesta vet tycker jag att det är jätte kul med kändisar! Men när jag missar Janet Jackson med en tre fyra meter är det inte lika roligt. kan forfarande inte tänka på det utan att få Panik ångest.

Men jag känner att jag gjort mitt i oslo nu. Saknar mina nära och kära så otroligt mycket. Specielt min Killian <3
Nu måste jag tillbaka till jobbsökandet !!!

2011-07-12 @ 11:20:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Killian

It will always be you and me!

2011-07-15 @ 15:16:56
URL: http://killiankills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0