Idag va det jobb igen som vanligt men fick öppna för en gångs skull. gick upp 04:00 och överlevde knark parken ännu en morgon/natt. Aja morgonen på gardemoen va i alla fall riktigt lugn vilket gjorde att dagen gick rätt långsamt.

Men när jag kom hem fick jag med mig Simon på spinning och power. Han va jätte duktig :D mindre roligt är det ju att han och Martin flyttar ifrån oss på fredag. Dom ska till australien ett år och det kommer verkligen bli jätte tomt utan dom, ussh vad jag tycker det är tråkigt!!! Men jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska åka ner och hälsa på dom till hösten och stanna där ett tag så vi kommer i alla fall ses igen! :)


Just nu ligger jag i sängen och lysnar på lugna favoriter och har det mys och kommer snart somna. Och det är så underbart att jag faktist är ledig i morgon igen :D imorgon blir det träning, shopping (måste köpa nya tränings skor), jobb sökande,läkare sen ska vi till någon advokat med våra kontrakt med allt som har med svenska föreningen att gör. Ska bli spännande!!

Men aja nu ska ja lägga mig och somna till flashdance man blir så daggad till att träna när man ser den! God natt
2011-02-15 @ 20:37:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0