Jag kommer inte ihåg när jag var ledig en helg senast. Men nu är jag och gud så skönt det är!
Just nu sitter jag och lysnar på Jackson 5 och funderar över vad jag ska hitta på idag? blir nog en runda på stan och lite shopping.

senare ska jag sätta mig ner och ta tag i det här med jobb. har sagt att jag ska söka nytt hur länge som helst nu men inte blitt nå av det. Ska söka lite överallt. Är lite sugen på London faktist.

pratade nyss med Jonnie han sa att det är gratis tatuering på karl johan idag om man tatuerar någonting om kärlek. Så ska kila dit nu kanske äntligen kan få min Mj tatuering gjord!!

Ha en bra lördag !!!



Jag är som kär <3
2011-02-12 @ 11:39:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0