Igår blev det en mysig promenad i solen med madde och en fika på det. Inte långt kvar tills hon flyttar hem nu, Ja blir lite sugen ja också men jag ska nog orka ett tag till i alla fall. Sen va ja bara hemma, kollade på unstoppable. Sen va det bara att hoppa i säng.

Har i alla fall hittat det perfekta jobbet jag ska söka till. Jag vet att jag skulle trivas jätte bra där. ni  får veta när jag vart där :)
med grabbarna. Den verkade as bra och slutet va i alla fall bra. Jag somnade som vanligt

Och idag är det alla hjärtans dag så vi ska ha mys ikväll här i kollektivet. Baka kärleksmums och kolla på filmer. Men först blir det jobb och stägning. Ussh,fyy och blää säger jag bara till de.

Nu ska jag in i duschen städa och gå ner till fly dåget! ja vill INTE

Ha en bra dag ni andra !!


2011-02-14 @ 11:09:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0