Gårdagen blev toppen. Varför är jag inte ledig oftare?
Blev dock ingen tatuering man fick bara välja mellen vissa tatueringar dom gjorde för valentine. Så jag får ta det hemma i sverige i stället.
Blev i stället lite shopping. Köpte mig två nya hattar, skor, lite linnen och lite allt möjligt!

Sen hängde ja med Hanna och killarna hela kvällen nere på katten och fick besök av Raud och hans kompisar. Han bor ju mitt i mot mig nu. Så ROLIGT han är så rolig och jag är så glad för att han har flyttat hit jag skrattar konstant när jag är med honom. Vi bestämde oss får att starta en vlogg. Den kommer bli bäst. måste bara skaffa oss en kamra sen är vi igång.

Men jahopp vad ska man hitta på idag då? söndag och allting är stängt här i oslo? och det är SVIN kallt ute och alla ligger och är bakis bara jag som är vaken? får väl bli en promenad och film mys för mig idag!!



Den 25 kommer min älskade syster,mamma och mormor och hälsar på mig, Åå vad jag längtar !!!!<3
2011-02-13 @ 11:17:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0