Japp så var jag tillbaka från intervjun. Den gick bra jag fick jobbet men det är ingenting som jag vill ha. Jag får börja redan i morgon men kommer att ringa och säga att jag tackar nej.
Såg nu när jag kollade mina mail att det inte var det jobbet som Arnfinn rekomenderade mig som jag trodde. Och det var ju tur det eftersom då kanske jag kan få ett kvällsjobb i alla fall! det får vi la se hur det blir med det hoppas att det är mycket bättre än detta jag var på idag.

Undertiden jag satt på den onödiga intervjun så ringde smart club tre gånger och ville att jag skulle jobba så det sööög. Men hoppas på i morgon och på lördag i stället.

Nu sitter i alla fall jag och Jonas på donken för att kolla våra mail. Va inte så roligt på internett så vi ska väl ut på nå äventyr och försöka göra någon nytta samtidigt.
Jonas var också på intervju på Netcom idag. Jobbet som jag börjar på den 4 oktober. Så jag hoppas han får det så kan vi åka tillsammans varje morgon :D.

Jaaha, nu ska man skila ut i regnet. Kanske blir lite bakning det är ja sugen på. får se va det blir.

Bye bye :D
2010-09-23 @ 13:52:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0