Idag vaknade jag av att jag höll på att frysa ihjäl! endå så sov jag med en långärmad tröjja och en stiggadtröjja på det + läggings och ett par kortbyxor. Men Just nu så är dom och sätter in älementen där hemma. Men var en sväng förbi Ikea idag efter min intervju och köpte en jäklans massa värmeljus.

Ja min första intervju på flygplatsen gick kanon jag fick jobbet och jag börjar på onsdag!! :D blev super glad. äntligen så har jag ett riktigt jobb. Där ska jag i alla fall jobba på en Bar/cafe vid utrikesflygen. Ska bli jätte roligt och jag kommer få träffa en massa roligt människor. Hoppas även att få se Omer Bhatti någon dag :D

Efter det så åkte jag hem för att säga hej då till Jonas som flyttar hem idag! känns redan jätte tomt och jag kommer sakna han jätte mycket!!! :(

Men men efter de va det dags för intervju nr 2 på smart club. Jag har ju jobbat där tidigare men då var det genom bemanning men nu var det direkt för smart club. Den gick också jätte bra och hon sa att dom jätte järna ville ha mig där. Så jag tänker jobba där också eftersom att flyget bara är 70 % en så länge. Sen så ger Smart club jävligt bra betalt så helger och kvällar tackar jag inte nej till.

Jahopp vad man ska göra nu vet jag inte riktigt måste hålla i alla pengar jag bara har nu. Jag har ju inte jobbat lika mycket som alla andra så jag ligger ju ett steg efter...
men men jag ska nog komma i kapp :) nu blir det bara jobb för min del framöver.



Ja Ja nu ska jag kila ut i solen, HA DE. alla glada:D
2010-09-30 @ 17:23:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0