Jahopp, sitter med danne och skåne (jonas) på burger king och lånar deras internett. I morgon ska det komma har dom sagt i alla fall men det kommer det förmodligen inte att göra.

Imorgon ska jag vara på banken kl nio. äntligen får jag mit norska kort. Efter det så hoppas jag att jag kommer få jobba. Annars så ska jag gå en väng på stan och kolla lite nyheter. Ska köpa ett par skor som jag har hållt på länge. sen får det inte bli så mycket mer jag har ju inte jobbat så mycket sen jag kom hit.
Jag fick ett bra samtal idag från gardemoen flygplatsen här i norge. Dom ville att jag skulle komma dit på intervju på måndag. Det skulle vara rätt skojj att jobba där. Bra betalt är det tydligen också.

Men men snart är det oktober. pratade med susanna här om dagen och hon funderade på att flytta hit ett par månader och jobba. Skulle vara så skojj om hon kom hit. Det behövs lite mer glada människor hos mig :D
Har vart lite för mycket sura miner bland vissa! tråkigt. Men människor är olika. Men jag är fortfarande lika glad i alla fall! Det är bara slöseri med tid på att gå runt och vara grinig och sur.

Imorgon är det fredag och då ska vi nog ut och äta. Jonas,Danne, Jacob och jag då vad jag vet i alla fall. skönt med en lung fredag.

Men men nu har jag annat som jag måste göra. God natt alla glada :D<3
2010-09-23 @ 21:40:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0