Nu har jag æntligen slutat. jobbat 10-20 idag. och det har gått riktigt bra har fått jætte mycket berøm. Jag sklle igentligen jobbat på smart club med att gøra sushi men det blev coop i stællet eftersom dom behøvde mig hær.  :)
Men men lunchen var inte alls så roligt. Nær man får høra olika saker om vissa. men nu ska jag inte gå in på det. NU går min buss om 15 så jag ska kila så jag hinner ta ut  pengar. Snællast jonas va ju så snæll att han køpte mina skor som jag ville ha. :)
Ikvæll ska det vara fest hos oss eftersom nathalie flyttar hem till sverige. Vi får se hur det blir efter allting. men det ska nog bli kul endå.

Nu  måste jag springa ha det gøtt :D
2010-09-25 @ 20:16:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0