Det blir inte mycket skrivande för min del. Men jag har inte tid när vi fortfarande inte har fått något internet uppe hos oss. Men när det väl kommer så kommer det också en massans bilder.

Idag har jag vart och Jobbar på Smart Club. Det gick toppen och var helt okej. I morgon ska jag iväg på en till intervju för ett kvälls jobb. Det är ett jobb med Marknadsföring och man jobbar tydligen med andra företag på olika events. Så det kan vara nyttigt. trodde det skulle vara genom telefon så det var ju bara bra.
Jag tackade också ja till ett jobb på netcom. men som inte startar fören 4 oktober som jag är osäker på om jag ens vill ha. Men jag får i alla fall en egen dator och ny mobil. :) vi får la se hur det blir med det.

Ikväll hade jag tänkt mig sushi till middag, dom sålde 24 bitars på smart club för 99 kr. svin billigt. Men eftersom bussen bara går en gång i timmen så hans det inte med. Får bli en annan dag. jag åt ju sushi igår men min egna. den var helt ok den med.

Ja här har det hänt mycket skojj men om jag skulle skriva upp allting skulle det ta mig hela kvällen och mitt inlägg är redan så rörikgt som det är.

Nu ska ja och danne och ut och leta efter skåningen (Jonas)..

Heej då :D
2010-09-22 @ 18:43:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0