Sitter med Jonas på burger King och hänger. Vi har lite saker att fixa sen ska vi ta en sväng på stan. Det är suuper fint väder hos oss i oslo idag. Och jag älskar oslo.

Jaa idag är jag ledig hade en intervju idag igentligen som jag var tvungen att flytta på eftersom jag inte har några vetyg från gymnasiet så det måste jag se till att fixa tills på torsdag. Tänkte börja kolla på lite flyg hem, har bestämt mig för att jag ska åka hem över min födelsedag. Tor-söndag. Ska bli jätte skönt ja längtar.

Annars då helgen va helt okej, faktis rätt så lungt har hängt med Jonas, Danne och Jacob hela helgen faktist. Det är goa killar det :)


Nej nu vill ja gå ut på stan har en hyra att betala också, ha det gött. :D
2010-09-28 @ 12:32:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0