oj oj oj  vad bra vi är !  :D



MAAAAAAAALIN prå Pite,


;)



Skumpa Japp japp





Hamza försökte med det motsatta könet men det slutade med att han drog hem med Pat.. någon som blev förvånad? haha nej.



Alla vet att malin älskar Köööörv



Ja det slutar ju alltid med Mj



Alla hade vi roligt



Madde är en bra chef






??? okej



Alla GLADA :D



DU



YEAAAH



Annelie !!! :)



Flyllo och skön Ramona :D



Isak hade tjej besök under kvällen



GLEEEEEEEEEN :D



Jag älskar folket på mitt jobb :)



DU INAAA !!!!!!!!!



Annelie från gbg och EM



Här dansades det minsan..


Hej då nu ska jag och madde till treat och hälsa på och knäppa några bilder så man har det gjort, sen får vi väl se vad det blir. Ska städa i morgon så mami min blir glad ! :D puss hej alla glada !

2010-05-08 @ 22:05:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0