Imorse vaknade jag ungefär som jag somnade igår kväll. Yr och som en spagetti. Men envis som jag är så tvingade jag mig själv att gå till jobbet från bussen i tekniska. Och jag tog till och med en liten omväg även om fast det var en pina, benen ville inte riktigt göra samma sak som mig. Men men när jag kom till jobbet var jag pigg som en lärka och energin i kroppen kom tillbaka till lunchen. Så det blir en långis efter dansen idag med.
Påväg till jobbet i alla fall så skulle jag haft med mig kameran för det  har blivit så grönt och fint och körsbärsträden har ju slagit ut nu såg jag så det är så fint så fint :D.

På Lunchen satt Jag,Ramona,Maaaaaalin och uldika i solen och åt. Solen tar faktist bra nu märkte jag nu när vi kom in. Men men Ramona som har bott i norge i 5 år tror jag det var har lurat iväg mig till att dra dit. Jag vill verkligen göra det ett litet tag och jobba och leva livet. Det verkade så himla nice när hon berättade om det. Så när Jag kommer hem från Miami så blir det till att dra till Norge. Vad ska man göra här hemma liksom? jag måste endå ut och jobba,resa för att komma på vad jag vill bli på riktigt. Och det är tydligen några fler här som ska dra så jag behöver inte dra ensam :D
och nu måste jag börja jobba på mina listor. Madde ska bli glad när hon kommer tillbaka. Hon är nemligen sjukt idag stackarn, så jag säger krya på dig till henne och håller alla mina tummar på att hon blir bättre till i morgon :D



Våran sköna Maaaaalin från pite :D




Ina och Ramona :D

2010-05-06 @ 13:34:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0