Nu är jag helt slut, gått på två långa promenade idag och va redan helt slut när jag gick ut. Så nu blir det sängen bums.

Imorrgon är det ju fredag. Inte riktigt bestämt mig än vad det blir men lutar ju mot djugårn i det fina vädret efter jobbet i morrn. Hoppas bara på Att Maaaaaaaaaa-lin har blivit frisk till dess. :D men har sagt år henne att drick mycket vatten det hjälper alltid.

Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska dra till landet på lördag eller inte. Ser ju ut som att det inte ska bli så fint väder varken här eller där. Och fins inte så mkt att göra där då. Då vill ja hellre fika och sats på bio här hemma.

Men endå är det ju sisat helgen som jag bor hemma så kanske borde följa med för det då ;)

Nästa vecka blir det ju bara packning och planering och flyttning, vad som ska med och inte och vad som köpas in. Å vad det här ska bli kul!
Samt planering med kiki om turkiet!

Nej nu ska jag sova sitter här och nickar, Natti natti alla glada :D

2010-05-20 @ 21:57:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0