Jaa vi började ju på jobbet och drack lite vin lyssna på en massa musik och satt och snackade med Pat och fille som va med oss en stund. Sen drog vi till treat en liten stund och hälsade på som vanligt. Sen drog vi hem till en polare som jag inte träffat på år och dar. Joel :D så där hängde vi en stund. Vi blir ju nästan grannar snart, Thihi.
Men vi drog drog vi med David och pontus till treat och olssons skor. Jag va inte riktigt på topp men det kom tillbaka snabbt :D
sen fortsatte vi till east och där tog det stopp och en efterfest på det. Ja vi va överallt och ingenstans igår! så det blev bra :D bilder kommer in sen jag orkar inte lägga in dom nu jag är för trött.

Och ikväll? ja det får vi se inga planer alls just nu men det finns lite att välja imellan men jag är faktist trötter. Men det där vänder fort de där.

nu ska jag sätta på en film och vila, syrrans vänner har kommpit nu också dom ska grilla så det skulle va rätt mysigt att va hemme med :)

2010-05-01 @ 16:39:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0