En helt vanlig dag är det här på ebs idag.
och vädret är på topp så idag blir det att hitta på nåonting med alla glad efter jobbet :D
Just nu sitter ja och kolla på hundar. Jag har ju min älskade shivi som är bäst, den bästa av alla. Men jag skulle också vilja ha en större riktig hund en sån som Cleo. Cleo va bäst och henne saknar vi :(. Just därför sitter jag och kollar på border collie. Det var det som cleo skulle ha vart men när  hon växte upp blev  hon något helt annat. Men hon va lika söt för det och till och med sötare. Kunde inte fått en bättre hund. Men så denna gång skulle jag villja ha en border collie som kan följa med på mina promenader. Går ju nu minst två timmar om dagen och satsar på det och det ska bli mer. Och det skulle Passa bra nu när mamma är hemma så mycket :D och dom är jätte fina!!!   och shiva skulle bli glad med en vän, hon har ju bara sina katter i humlan så hemma behövs det en så busig som hon är.



2010-05-12 @ 13:57:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: isabella

jag hade ju en border collie. Det är världens underbraste hundras!!:)

2010-05-12 @ 14:43:51
Postat av: Anonym

Ja ja vet :D men vadå Hade ? :O

2010-05-12 @ 15:46:56
URL: http://inaina.blogg.se/
Postat av: isabella

vi ska/har sålt henne:((

Men jag kommer fortfarande träffa henne/ha henne då och då!:D

2010-05-13 @ 15:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0