Ja så var det redan onsdag igen och redan 5 maj. Inte långt kvar tills vi flyttar nu :)
Jag har haft en massa att göra denna vecka så det har inte funnits någon tid för någon dator. Har satsat helt på jobbet och det har ju visat resultat. Och efter jobbet har jag fullt upp med mina promenader, nu är det stenhård träning. Men men till...

Lördagen.. Då va jag jätte trött så jag hängde hemma med syrran ett tag med henne och hennes vänner. Men sen drog jag in till stan igen för att möta upp en gammal vän. Vännen är Bella! Och det va jätte roligt att träffa henne igen det va ju år och dar sen sist. Vi tog en kväll promenix och pratade och lite allt möjligt. Så det får bli att ses snart igen och lite längre :D

Efter det drog jag tillbaka till Treat och träffade vännerna. Sen ploppade madde upp där som hade varit på middag och ville att jag skulle med till magenta men nej. Jag drog hem i stället det var jag för trött för. Och det va hur skööönt som helst.

Söndagen så blev det storstädning och en massa långpromender! 

Nej nu ska jag jobba och lägga upp de få bilderna från helgen.

2010-05-05 @ 09:31:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0