Jaa I lördags gjorde vi lite allt möjligt som vanligt va på treat sen va vi som vanligt lverallt och ingen stans. Men det va en bra kväll!

Igår åkte jag och mötte madde hos fredrik och efter det drog vi och käka och väntade på att Tom skulle sluta eftersom Madde och Tom skulle fika. När vi sitter och fikar kommer det en haltande brud på kryckor på odengatan. Haha och tom som hade suttit tyst vräker ut sig; det där kallar jag walk of shame! Hahaha det va det bästa han sagt på länge. Och gav oss en glatt skratt för resten av dagen. Samt att killarna brevid hörde vad han sa och började as garva dom med :P 

Men men efter det drog jag till haga för en promenad, och har inge mer att säga om det. Idag är jag riktigt jävla trött. Vädret är inte det bästa och trodde att det skulle vara nogon slags sommar när man nästan är inne i mitten av maj. Men icke sa nicke. Men idag tycker jag faktist att det här vädret är riktigt mysigt.

Nu måste jag fortsätta jobba och ska prata med Maaaaalin om fredagen :D shoooo




Så här ska det se ut idag innan vi går hem :D

2010-05-10 @ 10:46:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0