Idag så fick Shiva följa med mig till jobbet. Hon har busat  runt här hela dagen och en promenix på lunchen så nu är hon dödstrött och liggger här på mitt bord och vilar. Sötnöt.
Papi åkte till London idag så ska passa på att beställa några par converse av han. Sen så ikväll skulle mami köpa sushi. Mumsan :)

Fins inte så mkt mer att säga tror jag. Det är bara 11 dagar kvar tills jag flyttar nu. Nästan så att man bör börja packa ner allting ;)

igår var jag också hemma hos Kiki och kollade på alla bilder från Turkiet måste såga att man blir ju riktigt sugen.

Nu jobba en massa kan ju inte jobba över ida,

2010-05-18 @ 13:23:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cruz

Eyyy! Har du baxat min hund eller :P

2010-06-11 @ 13:11:22
Postat av: Ina

Nej det är ju min Shiva :D

2010-06-11 @ 14:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0