ja helgen va helt ok;

Fredags; Djurgården sen hemgång
Lördagen; hemligt
Söndagen; blev bara en massa städa och en jäklans massa promenerande, eller två tvåtimmars promenader i regner i alla fall. tyckte jag va ganska bra av mig själv, ena hade jag ju madde med mig i örat ;)

Jahopp den här dagen började väl inte så där jätte bra. Saker och ting blev inte som det skulle och det gjorde väl inte humöret på topp. men men nu är den dagen i alla fall över och jag har vart på min första promenad och ska ut på min andra och har fått med mig sus.
Efter det blir det att börja packa inför flytten den är ju trots allt redan på fredag eller lördag. Hoppas på fredag :D och hoppas på fint väder tills dess.

Syrran skickade sms och skrev att dom spelar in snabba Cash där hon är idag. avundsjuk JA. Joel kinnaman är ju som sagt med.

Nej nu har jag inte tid att sitta här jag ska ut och gå :D då mår man som bäst!


2010-05-24 @ 19:30:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0