Usha mig vad trött jag är idag. Är så slut i hela kroppen och huvet också. Men men det kommer igång snart. Men inte så konstigt jag gick på två långisar igår. En med mig själv och en som jag tror va nästan över två timmar med susanna. Skönt var det i alla fall.

Idag lyser solen i alla fall lite sommar känsla får man, har ju nästan trott att det har varit höst. Denna vecka är ju kort och det behövs. Funderar på om man ska hänga med till landet och kinappa med mig madde. Men som vädret set ut så ser det inte så lockande ut :P  då kan vi nog ha det bättre här hemma. Just nu känner jag för massa fika och mys om det ska bli en massa regn. kanske en bio på det ockå. Men det är nu det. Det kommer hinna vända fram till ledigheten tro mig.

på lördag är det ju bara TVÅ veckor kvar tills jag och Killiankills.blogg.se flyttar! Gah vad tiden går fort och vad skönt det kommer att bli. Det kommer bli en jäklands massa promenader. Och tyvär. till korkade idioter så kommer Ina vara överallt och ingen stans. Jobbigt? puuuft ;)

Nej nu har Maaaaalin fått iväg mer än mig och jag ligger efter. Nu är dettta ingen lek längre utan det är på blodigt alvar. Nudu kommer jag igen, jag ska vinna ! ;)





 

2010-05-11 @ 10:48:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Killian

Dududu prata med Johan nyss och sa vad vi skulle göra och han sa också att de skulle bli fint väder i helgen ;)



2010-05-11 @ 11:37:16
URL: http://killiankills.blogg.se/
Postat av: Anonym

OWWWIEEEEEE :D

2010-05-11 @ 11:51:38
URL: http://inaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0