Ja igår så tog jag maddel och Maaaalin bilden hem till berga efter en dag på jobbet. Påvägen passade vi på att handla lite gått och köpte med och pizza :D Sen gjorde vi en brasa som Maaaalin fick igång. Sen blev det dear john. Åå vad bra den är. Men Madde är som min mor så hon somnade efter tio minuter och jag kanske efter en timma, så det blev en tidig kväll för oss alla.

Idag så drog vi in till jobbet för att hämta min kamera och sen en sväng på stan. Nu är vi hem hos mig igen och ska äta och så sen ska vi in och hitta på något med Maaalin. Vi får se vad vi hittar på.

Nu kollar jag på vädret och ser att det ska bli 20 + och sol i morgon. Då blir det ju djurgårn :D

Shooohej
2010-05-14 @ 18:41:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Killian

En fråga, va du full när du skrev de här inlägget?

2010-05-16 @ 13:55:50
URL: http://killiankills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0