va ett tag sen men har haft fullt upp med både vänner och jobb! helgen började rätt galen med en massa missförstånd men blev riktigt nice med Madde och Jullan i alla fall.
Lördagen så bar det av till Maddes polare och sedan en stund på Retro. Där det senare kom några polare från jobbet. Så jag hade riktigt roligt men slutade med att Jag,Patrik och fille inte orkade vara kvar för en massa tjat. så vi drog för att möta en annan vän eller rättare sagt sprang! hihi.

Ikväll är det Dans igen, YEAH. Och imorgon blir det hem till Jp som fyllt år det ska bli nice. Nu tillbaka till jobbet!

2010-03-18 @ 09:28:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan!!



Först och främst vill jag säga att din blogg är jättefin och bra :D Ska följa den varje dag från och med nu. Och dina bilder är fina. Jag undrar en sak, brukar oftast inte fråga, men vilka bloggar läser du? :D Varför jag undrar är för att jag dels är nyfiken, men jag är så himla trött på alla som svarar Kissies osv. ha en underbar dag !



2010-03-18 @ 11:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0