Började med att Madde kom och mötte mig hemma i berga. Så vi åkte in tillbaka till stan och käkade och mötte upp Patrik eftersom vi alla skulle på Bio. Men det va en timma kvar så vi satte oss på gallaways ett tag. Filmen som vi såg Remember me var sjukt bra. Den bästa filmen jag sätt på riktigt länge!!! Efter det så drog vi till Treat. Alltid lika roligt där. Men allt eftersom gled det in lite mer oskönna människor så vi gick drog till retro istället och hände med Patrik och hans vänner ett litet tag. Men det blev bara en halvtimma då vi drog med Carl till Royal garden! Väl där inne så fick jag ett litet uppdrag nämligen att mingel fotografera, för do inte hade någon fotograf. Det var rikitgt kul :D
Där inne träffade jag en killkompis som jag inte hade träffat på jätte länge Rasmus och det var verkligen jätte roligt att träffa honom! blev jätte glad när han va där! Så nu måste det bli av att träffa honom fler gånger han är en rikitg go kille :D 
Så det va där våran kväll slutade och den va riktigt bra som sagt bästa helgen på länge!!! 









skön Jonnie :D



Madde och Pat :) så söta



Dennis eller EMD erik


Träffade även Pier som spelade.











Rasmus :D












Madde och patrik dansade.



We like drama, haha


2010-03-22 @ 10:58:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Killian som du Ina älskar mest i världen!

Haha sjukt bra helg!!



Haha älskar sista bilden på mig och patrik! bra skön! :)

2010-03-22 @ 13:54:06
URL: http://killiankills.blogg.se/
Postat av: Ina som är Maddes största förebild.

Aaaha bäst! haha ja den är så "ni" :P

2010-03-22 @ 14:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0