Idag hade mamma bakat bullar när jag kom hem! hon gör världens godaste bullar. Men inte bra för min mage jag ska ju inte äta sånt. Men men nu har Shiva batats så nu är hon  nybadad och nyklippt och bara jätte mysig. Byggarbetarna var på plats idag igen så det har vart en toppendag, förutom att jag har pillat på den här bloggen och ingenting vill bli som jag vill blir galen och nu orkar jag inte mer. Nu ska jag ut och röka prata med madde sen duscha och hoppa isäng och kolla på en mysig film :D

2010-03-23 @ 20:35:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Killian

Jaddå och dom är nog på plats imorgon med.. men vi måste komma på vad vi ska säga för att få över dom. Tror du vi behöver ett nytt bord kanske?

2010-03-24 @ 00:33:10
URL: http://killiankills.blogg.se/
Postat av: Ina

Jaa det behöver vi :) och nya bänkar nu när vi blir fler, vi haffar dom på lunchen :D

2010-03-24 @ 09:32:20
Postat av: Killian

jaddå de låter bra ;)

2010-03-24 @ 10:29:43
URL: http://killiankills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0