Fredag:
Helgen har vart as bra. fredags började jag och Madde på treat och drog sedan och mötta upp Hamz och hans polare och va ute med dom ett tag sen med jobbet. Det va en helt Ok väll.

Lördagen: Jag och madde tog bilen hem till mig och tog det lungt kollade lite film åt middag och fixade oss. Sen drog vi till treat igen trött som fan men vi träffade Maddes killkompis där. Jätte trevlig så vi drog med honom på efterfest. Eller va mer chill men det va hur nice som helst. Ingen kamera denna helg lite tråkig men har lite på mobilen i alla fall.

Idag började det tre nya här  hos oss. superkul jättetrevliga allihoppa.  Jacob,Elina och Ulrika :) 

Nu ska jag hem för nu är jag klar här borta, BYE BYE !



2010-03-29 @ 17:34:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0