Denna förmiddag på jobbet har gått as bra, jag har sålt mer än vad jag ska göra på hela dan bara på morgonen! :) och lunchen gick åt till att få bort all snö på våran lilla gård och nu är nästan allring borta så snart kan vi börja lira lite fotboll på rasterna. 
Fick nyss reda på att familjen olsson ska hem och äta hos oss i kväll och det skulle ju vara bra om jag var hemma då eftersom det är dom som har hand om lägenheten och vi skulle diskutera det idag, Men då va det ju Jp som fyller år idag så det får bli att komma dit änu lite senare måste få detta klart! :D





Nästa vecka blir det en jävla massa shopping, och detta är min dröm jacka skulle göra mer än allt för den! 
I   < 3   BALMAIN


2010-03-19 @ 14:57:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Killian

Jaaa fy faaan va kul!! Hoppade de leder till något positivt!!! :)

2010-03-19 @ 16:15:17
URL: http://killiankills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0