Ja igår bestämde jag mig för att följa med till Landet och ta det lungt ett litet tag. och det gjorde jag rätt i. Just nu längtar jag inte hem ett enda dugg. Idag har jag,

vart med älskade shiva
Myst med kattungar, vi har två stycken en så länge, men en mamma som är på tjocken.
plockat upp stutsmattan.
Kollat på byggarbetarna
solat på bryggan.
Kollat fotbollen,
inge träning ingen promenad det mår jag fördålig för :( känner mig som ett fetto och vill bara bli frisk.

Nu ska jag hjälp tezz att baka paj sen ut på sjön en sväng. Sen blir det hopp i säng jag.
Det är så tråkigt att vara sjuk :(

Hej svej från mig







2010-06-16 @ 18:43:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0