Idag är det fredag igen och regnet bara öser ner. Men det är lite mysigt eftersom man endå jobbar. Sitter och kollar på gossip girl eller lysnar mest.
Idag kommer kiki och hälsar på så jag,kiki och Malin ska hänga lite hemma hos mig. Kikan vill dra till pure men är tyvär just nu inget jag är taggad på. Har inte vatit det på sista tiden alls. Men det är väl för att det är sommar och man vill hänga ute när solen lyser :D.

Igår gick jag på stan och hittade saker som jag verkligen behövde + lite allt möjligt. blev en promenix hem på det och även en lång promenad när jag väl kom hem. riktigt skönt.

Idag är jag därimot sugen på att gå på stan igen. kan man aldrig göra för mkt. Och fika och en bio på det skulle suttit fint. Vi får se vad det blir till slut. Men ska i alla fall bli jätte kul att träffa kiki igen :D
Vi måste planera turkiet mer så att vi vet hur det blir där!

Bye bye




2010-06-11 @ 10:58:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0