Som mina vänner vet så är jag extremt rädd för endast en sak, det som jag hatar mest! Hissar. såg nyss på 4an att kalla fakta på söndag just handlar om säkerheten i hissar. Jag kommer inte kunna låta pli att inte se det så det lär ju inte bli bättre efter det! fy fan skräckfilmer är en baggis detta kommer bli, skräck!!!




Svenskt samhällsprogram från 2010. Avsnitt 1 av 12. Jonas Alsgren och Aleksandar Vujanovic har granskat säkerheten i hissar och kan avslöja brister i tillsynen av ett av de vanligaste transportmedlen. De har upptäckt flera incidenter där människor skadats för livet på grund av säkerhetsbrister.


2010-02-02 @ 21:37:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0