Fredag IGEN. som dagt dagarna går sjukt snabbt nu, men det är bra snart är det vår vill att den här äckliga snön ska  bort har endå ingen tid för att åkla någon bräda så den kan lika gärna försvinna.
Dansen igår gick sjukt bra, vi håller ju på med dangerous just som bi bland annat ska visa upp vid påsk! som sagt det roligast någonsin.
Ikväll ska vi ut helga gänget från jobbet igen. vi ska ut och käka och senare ut så det kommer bli as nice. Madde,Ph och jag ska först hem till Madde och göra oss i årdning sen bär det av.
Så jag ska försöka hitta någonting stilit i fältan på lunchen. 
Det har gått jätte bra för mig denna morgon sålt mer än vad jag gjorde på hela dagen igår men då var jag hel täppt i näsan så det var inte så lätt att prata då.

Nu har jag annat att göra vi höres BYE







Våren för två år sen, vill ha NU!

2010-02-26 @ 11:15:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0