Fredags skulle vi igentligen gått ut med jobbet men det har blivit ändrat till den 26 så vi får se fram i mot det i stället. Istället så drog Jag,madde,Ph och Tompi hem till Ph. Senare drog vi hem till Leonon som fyllde 20!!! Det var en bra kväll  blev en kvällspromenad på väg hem och Madde vad nog skönast som dansade igenom hela kvällen, :D

Igår va vi bara hemma hos Madde i Solna och drack lite smått och kollade på Melodifestivalen, och efter de självklart Treat!!!
Idag har vi gått på promenad och gått på stan och slutade med en fika (Tompi,Madde,Ina)  Myspys, nu ska jag mysa med min älskade Shiva som jag inte har träffat på hela helgen <3
2010-02-14 @ 19:43:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0