Ursäkta för katastrofuppdateringen. Men jag har jobbat som en tok. Men idag har jag en dag ledig och det behöver jag.
Igår var det en helvetes dag på take of bar. alla plan inställda massa tusen folk och jag var helt ensam. Men jag klarade av det i alla fall. La mig för att vila när jag kom hem men somnade bums.

Idag blir det i alla fall julklaps shopping med Dani och lite fikande. Hoppas jag  hittar det mesta idag annars kommer jag virra runt som en tok hemma i stockholm den 23 med alla andra.

Ska också försöka fixa alla instälningar på kameran så jag kan börja använda den igen.
Nu ska jag packa och dona lite och hoppas på att dani vaknar snart :)

2010-12-20 @ 11:44:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Daniel N

HEJ ! Blev du kvar på flygplatsen eller hur slutade det? Ha de! / Daniel

2010-12-23 @ 18:49:53
URL: http://www.floggad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0