Gardagens jobb gick bra, den gick fort. Umgicks hela dan med en ny jatte trevlig tjej fran Malmo. Jag alskar deras dealakt den ar underbar. Annars sa gjorde jag inte sa mycket mer skulle ju gat och gymmat med killarna men jag fick jobba over en timme sa da gjorde ja hellre de. Ska forska fa ivag dom i morgon da ja slutar kl tre.

Annars da sa mar ja hur bra som helst. Dani kom hem haromdagen och de gjorde mig anu gladare. Jag haller verkligen tummarna for att hon far borja jobba hos mig sa fort hon fyller 20. som hon gjor den 25 en seg javlel :D.
Nej men eftersom jag jobbar i en bar sa maste hon fyllt 20 men det ar ju inte langt kvar nu. Vi skulle ha sa rolig
!
En annan som kommer hem idag ar Danne som vart borta en vecka nu och det gor mig ocksa glad. Jag har inte haft nagon att retas med nu nar han vart borta. Och alla som kanner mig vet att retas ar nagonting bland det roligaste jag vet.

Men men nu sitter jag och lurar pa om jag ska ga ut pa en promenix innan jag hoppar in i duschen och ater frukost. Men det ar runt en 15 - och ja fryser redan.

Pa tala om duschar sa har jag kommit pa vad det ar som lukatr spya hos mig. Det ar namligen sa att det STINGKER i mitt rum. Men det ar inte sa konstigt nar vissa personer inte hittat till duschen pa tva manader. nar man jobbar sa mycket som man gor har sa kan man seriost inte duscha en gang varrannan vecka? och detta ar pa rikt ja overdriver inte. Man kan inte spruta pa sig en halv perfym nar man gar upp i stallet det blir ju for fan varre. Nej vissa maste borja halla sin hygien  MYCKET battre.

Men men jag har en massa att gora jag har redan lekat i sangen forlange, Hoppas ni alla far en fin dag idag
=)<3

2010-12-03 @ 09:36:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0