Inatt hænde det som inte fick hænda. Nu kommer jag ihåg varfør jag hatar vintern så mycket. Har haft så ont i mina ben och mina armar så jag inte vetat vart jag ska ta vægen. Så nu måste jag hem och hæmta en værmedyna om jag ska  klara av denna kalla vinter.

Nu sitter ja i alla fal på jobbet (take off) och har rast har vart lagom mycket folk hitils sa tiden rullarpå rætt sa bra. Slutar kl tre och det ser ut som att det blir ikea med killarna och tezzan och en runda på stan. Ska førsøka hitta lite Julklappar. :)
Snart kommer evelina. Ska bli kul att høra hur dom hade det igår. Det var ju Julbord før oss alla på take off førutom mig som satt och vænta på att førsenade plan skulle flyga ivæg. Men det gjorde inget før ja va inte sa sugen och jætte trøtt och skulle som sag upp kl 0600.

Men idag ær jag ju bjuden på fest hos en på mitt andra jobb (smart club) som jag dærimot tror jag ska gå på. Verkade som dom flæsta från jobbet skulle dit. Jag ska prata med Isabella och Carolina senare idag så får vi se hur det blir. :)

nu har ja jobb bye bye :)

2010-12-04 @ 11:41:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0