Idag har jag haft en toppendag.
Borjade med att mublera om i mitt rum och det blev jatte mysigt. Sen tog jag och simon en svang till ikea. Jag behovde nambligen kopa mera doft ljus och det blev lite mer an de bland annat kuddar, en mysig rod filt till min sang, mer vanliga ljus, sma sota lader till mina smycken, en matta och en tee kopp till mig och en till Danni =)

Nu har jag en massa nya doft ljus och det behovdes ma ja saga, simon och jag kollade namligen pa Adam och Eva hos mig i morse och da sa han att det inte luktade sa farligt idag. och nej faktist inte hon var ju dock inte hemma sa kanske inte sa konstigt och det sag ut som att hon hade tvattat sa hoppet fans dar om att det kanske var over pa den illaluktande lukten.
Men nej vad hander. vi sitter och pratar i mitt rum och hon kommer in och det stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinker spya, surt,smutts. Och vi bada gar ut och vi vet nu alla till 100 % vad det verkligen ar. Och nu ar det manga som papekat det nar jag tagit upp att det luktar illa i rummet och dom sager att det luktar nar hon gar forbi bara.
vi har ju sagt till henne men att hennes arbetskamrater inte namner nagonting. Hon maste bli sjuk snart det dar ar inte bra.

Men men slut pa det. Jag och daniel tog namligen en svang pa stan efter jag kommit hem fran ikea. Blev en vaska och det va precis de jag var ute efter. Slutade med att jag motte upp danni for att kopa lite rakor och avokado. Vi har namligen lagat sushi till middag idag och det blev en massa over sa om vi vill sa har vi sushi till middag rasten av veckan. slutade med att jag, danni och simon kollade pa salt inne hos mig och drack tee. super mys
=)

Nu ska ja sova i morgn ar det jobb igen och har en hel del jag behover gora innan jobbet. En promenad ska jag borja med. Puss och god natt.
=)


2010-12-06 @ 22:44:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0