Jag ska forsoka bli battre pa att ta mig tid att uppdatera mig. Men jag lever och bor kvar i Oslo och trivs tvar bra. Det har ju flyttat in lite nya manniskor hos oss den senaste tiden. Simon, Flinken, dogge och Martin da. Skona killar de dar.
Annars sa jobbar jag i som en tok. I sondag va forsta gangen pa 14 dagar ja va ledig.  Har bara vart ledig tva ganger i noveber. Kommer bli en fin lon eftersom det ar halvskatt hos oss i norge.
Idag ar det forsta desember som innebar att det ar exakt 22 dagar tills jag aker hem och ar hemma i en heeeeeeeeeel vecka!!!!!! lycklig lycklig lycklig

Nu ska jag ga och gjora mitt tee och min frukost sa ska jag forska lagga in lite bilder sen. tingeling


2010-12-01 @ 08:49:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0