Aaa vad jag ar glad idag. Kom nyss hem fran jobbet blev en hel del overtid 12 timmar har ja jobbar. Fina pengar de.
Danni kom och holl mig salkskap medans jag vantade pa att dom sista planen skulle flyga ivag. Har pratat med en massa glada engelsman idag. Dom gor mig sa glad for dom ar sa jaklans trevliga.

Pavagen hem sa traffade vi pa killarna och DANNE som har kommit hem antligen. ar jatte glad for att han har kommit hem igen :D Sen har simon fatt jobb idag sa ja ar jatte glad for hans skull med. Har forsokt hjalpa till dar sa mycket som mojligt sa det va kul att det loste sig for han ocksa.
Nu sitter vi allihoppa och och spelar kort med Annas syster och hennes pojkvan som ar pa besok. mys pys har vi det.
Men men jag ska snart hoppa isang igen for ja borjar kl 0800 i morgon gar altsa upp kl 6. men de blir gott att sluta tidigt tankt ta en svang pa stan och kolla om ja hittar nagon som vill folja med mig. Brukar vara duktig pa att overtyga killarna.
Ut och ta lite mer bilder kanske blir en lite roligar blogg da.

Imorgon kommer jag i alla fall beratta mer om min och dannis Plan. Vi aker snart till New york och halsar pa hennes pappa och tankte bosatta oss dar ett litet tag fram over. Men det ar inte foren vi ar klara har i oslo. Men ett litet besok blir det snart. Mer om det i morgon.

Nu ska jag ut och umgas med mina underbara vanner och sen hoppa i sangen.  God natt alla glada
:D

PS saknar ihjal mig efter alla dar hemma. Men inte langt kvar nu tills jag kommer. den 22 kommer ja hem och da ska jaklar sager ja bara ar hemma en heeeeeeeeeeeel vecka.

HADE
2010-12-04 @ 00:20:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0