Gick tvar bra. jag har haft en toppen dag pa jobbet och blev hembjuden till en utav mina arbetskamrater pa fest pa lordag. Det ska bli jatte roligt att traffa alla utanfor jobbet eftersom jag inte har haft tid att prata med sa manga, sa jag ser verkligen fram mot det.
Pa fredag ar det aven julbord med jobb nr tva pluss jobb sa det blir inte en lungn stund for mig ser det ut som.

Just nu sitter jag och vantar pa att dani ska komma hem som vart hemma i Gbg ett par dagar. Har saknat ihjal mig efter henne, men snart kommer hon. funderar pa att kanske ga och  mota henne. Men det ar sa svinit kallt maste vara runt en 20 -.

Men men nu ska jag ga och se vart grabbarna haller hus och se hur deras dag har varit. Hade
2010-12-01 @ 20:39:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0