Just nu sitter jag i sängen och fixar naglarna och ska snart springa till taget. Borjar inte foren sent idag. kollade lite pa dag biljetter hem till helgen. Det finns men bara pa eftermiddagen och da jobbar ju jag men kanske skulle kunna byta till mig ett tigate pass. Men jag vet enda inte om jag vill aka hem om jag kan jobba freda-Lordag pa smart? Jag aker ju enda hem och ar hemma en hel vecka om tva veckor.. Ja ja jag far se kan jag inte jobba i helgen aker jag hem bums. skont att slippa svin stian ett tag :)
Skit vad tiden har gatt fort. kandes som november var en evighet och nu aker jag snart hem. Panik jag har inte julhandlat nagon ting. Nar ska jag fa tid for de da?
Jag tror i alla fall jag har kommit pa den basta prisenten till Mamma och Tezzan. Thihii :) och mig sjalv da.
Men vad ska jag da hitta pa till pappa och jacob for att det ska bli rattvist? hmm knepigt knepigt.

Nej nu ska ja kla pa mig och ta en svang forbi Hm. Ha en fin dag allihoppa! PUSSPUSS

:):)
2010-12-07 @ 11:45:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0