Idag var det sista dagen för mig på Viasat. Har längtat på att slippa jobbet och bara ha lite ledigt men det va inte roligt att gå därifrån för sista gången. Jag har haft det riktigt roligt där och träffar människor jag kommer sakna som fan. Och det va ett jobb där jag hade det riktigt roligt på skrattede dagarna ut. Men men norge kommer bli lika bra hoppas jag. dom på viasat kommer ju endå finnas kvar :) På onsdag är det exakt två veckor kvar till mitt nya liv börjar, ska bli såroligt och spännande! två veckor ledigt som jag kommer spändera med nära och kära.

Nu sitter jag med madde, Johan och peddo och förara lite och ska snart dra till magenta! hoppas ni får en lika bra kväll som mig fast det är fredagen den 13 ;)

Pusspuss


2010-08-13 @ 23:50:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0