Ja nu är allting klart till 100%. Vi har fått lägenheten så vi flyttar in den 1 september. Den ligger mitt i oslo. Vi åker tidigt på morgonen så vi kommer vara framme vid 2 tiden. Då har vi hela dagen på oss där nere och fixa och dona. Ska bli så himla roligt.

Vi har redan fått två jobb erbjudanden och vi har inte ens kommit dit. Så jobb är inget problem. Jag själv har redan fått ett litet extra jobb/ helg jobb. En arbets kamrat till min faster behöver hjälp med barnen. Så det blir kanon som lite extra pengar. Eftersom det är så dyrt där. 

Idag är det min sista dag här på viasat. ska bli så jäklans skönt att vara ledig två veckor innan vi sticker. Men det käns riktigt tråkigt på samma sätt. Har haft det jätte bra här. Men dom fins ju kvar :)

Ikväll - Vet jag inte vad jag ska hitta på. Inga planer. Är trött skulle vilja ta det lungt så funderar på att åka hem till syrran. så jag får se. Jag är ju ledig nu ett tag så kan göra vad jag vill Owwwiii!

Nu måste jag fortsätta, snart lunch då blr det suushii med lis, PUSS PUSS

2010-08-13 @ 13:08:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0