Japp har inte "bloggat" på ett jävlans bra tag nu. Men har haft fullt upp med nytt jobb. Jobbar nu på viasat i stället. mycket bättre och mycket mycket roligare. Ett nice hus med massa roligt i. Nrj, rix fm, lugna favoriter. Men i fredags sa vi upp oss. 1 september fllyttar vi ju till Norge så nu är det bara två veckor kvar.

Men men vad har jag gjort den senaste tiden? jooo bara vart med vänner och haft det bra :D
Idag kommer familjen hem från landet igen så jag får åka bort till Berga någon dag och pussa på min älskling som är hemma. Ska försöka få henna hem till mig i stan några dagar snart!

hej då nu ska ja jobba :D
2010-08-02 @ 18:46:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0