Klars hos frissan kom tillbaka precis till lunchen så jag han hänga med folket en stund och madde innan hon drog till tandläkaren. Och det va krångel här på morgonen så det va en bra dag att vara på frissan på.

Idag är det DAAAANS igen. tror vi börjar på smooth criminal idag! jag är sjukt taggad det va ju en vecka sen nu.
Och en annan sak som gör mig på topp är ju vädret. Och igår såg det ju ut som att det skulle bli snö blandat i morgon när jag och madde hade planerat våran fredag efter vädret. MEN man kan ju aldrig lite på vädret och nu ser det ut att ha vänt. Så hoppas att det håller sig på detta vis så kan våran fredag inte bli mer en KANON :D

2010-04-15 @ 13:59:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0