Idag har det börjat en massa nya igen. Jätte kul så jag har haft en Max och en annan tjej här idag och lyssnat på mig jätte trevliga båda två :) börjar bli nervös nu ihelgen tappade jag min ena plupp till min nack piercing så den är borta plattan sitter fortfarande kvar men jag vågar inte ta på det för mycket så att den glider iväg där underhuden någonstans om den inte redan gjort det. Och hoppas jag inte behöcer göra en ny för det va inte sådär jätte skönt men måste jag så. Det är inte så snyggt att gå runt med en. Och om plattan har glidit iväg så hoppas jag att dom inte måste gräva fram den igen då kan dom låte den vara. Jag är inte så sugen på att någon ska gröva runt under min hud i nacken ussshaa!












För dom som inte vet så är det sånna här i alla fall. Om jag måste göra en ny kommer jag passa på att göra en eller två till,vart är hemligt. Finns för många wannabe Ina :)

 

 


 

 






2010-04-06 @ 15:46:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0