N
u är dagen snart slut. Det har gått bra idag och har vart en bra dag. Byggarbetarna är tillbaka och på lunchen blev det en liten promenix och lite fotboll. Efter jobbet blir det en sväng förbi tar sen ska jag hänga med min coola vän MADDE! vi ska då också köpa säsongskort för alvedon cyklar. Gäller hela sommaren och då får vi cykla runt på dom hur mycket vi vill !! ett måste på sommaren. Imorgon är det fredag igeeeen. Skit vad tiden går snabbt känns som att det är helg hela tiden. Det kommer bli bio sen måste jag förbi treat för ett snack med Danne. Ska bli en rätt lung helg och fram över med. Eller inte lung lung bara alcohol fria är bra på att göra dumma saker då ! slut på det nu.. och att jag börjar träna på heltid nu jävlar ska jag bli riktigt jävla smal till sommarn !!! Nu till baka till jobbet tingeling













Kommentarer
Postat av: Killian

Om du satsar nyktert så satsar jag på karatefylla ;) hah..

2010-04-08 @ 20:20:57
URL: http://killiankills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0