Idag vaknade man på topphumör när det inte va ett enda måln på himlen 7 pluss grader. Idag jobbar jag med lite andra saker och det är skönt för omväxlingens skull. Idag efter jobber skulle jag ju gå och piersa mig men jag funderar på att vänta med det tills på  måndag eftersom jag har dans i morgon. vill inte vara stel i nacken då. så bättre att göra det en måndag så det hinner lågga sig. på lunchen blir det en LÅÅÅÅÅÅNG promenad på djurgården i det sköna vårvädret man ska passa på medas det är fint man vet ju aldrig när det vänder i det här landet. Nu tillbaka till jobbet ! BYE






Me & min Älskling

2010-04-14 @ 10:44:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖÖÖÖTASTE !!!!

2010-04-15 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0